Blue Flower

Een TV-toestel van een grote Gloeilampenfabriek uit het Zuiden van het LandDe televisie is op sterven na dood. Eindelijk ten prooi gevallen aan Netflix en YouTube. Er wordt nu in 2014 meer gekeken naar video-diensten op het internet dan naar de klassieke televisie. De kijker heeft afgehaakt. Hij wil geen uitzending meer die voor alle  kijkers het zelfde is. De wereld gaat snel. Zelf heb ik de compact-cassette zien komen, de videoband en de CD. Vervolgens heb ik die ook weer geruisloos zien verdwijnen. De compact-cassette is weg en zelfs Blokker verkoopt geen lege videobanden meer. In computers wordt al lange tijd geen CD-speler meer ingebouwd. De klant ging naar de iTunes Music Store voor aankopen van muziek en The Free Record Shop is roemloos ten onder gegaan. Standaard klassiek televisie gaat ook verdwijnen, het zal nog even blijven voor oproepen van het staatshoofd. En uiteraard voor de politieberichten en het staats-journaal. Al het andere gaat veranderen, iedereen zijn eigen tv-station. Iedereen maakt voor zichzelf een keuze van wat hij of zij wil zien. Uitgerelkend op dit moment komt TV-Zero met filmpjes voor de klassieke publieksgerichte tv-stations. Bewegende beelden die het kijken naar de commerciële zenders iets draaglijker moeten maken. 


 


TV-Zero is nu begonnen met een internetpagina met daarop nieuwe tv-foramts. Iedereen die een idee heeft voor een tv-programma kon dat voorheen alleen indienen bij John de Mol (Talpa) en/of Joop van den Ende (Endemol) of bij Arnie van Eyeworks. NU mag iedereen zijn idee publiceren bij TV-Zero, dan blijft de bedenker ook eigenaar van het idee, omdat door deze publicatie automatisch het auterusrecht wordt toegekend. Lees de nieuwe ideeën hier: http://tv-zero.nl/tv-formats. Voor het indienen van ideeën kan een e-mail worden gestuurde aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. van TV-Zero.


NLbanner

 

Een typo gevonden? Selecteer het a.u.b. en toets Ctrl + Enter